HUTANG

Salam dan selamat pagi semua, kalau nak dok cerita pasal hutang ni, haishhh! rasanya majoriti semua ada hutang, kan? tak kisahlah hutang dengan bank ke, dengan member ke, dengan kedai motor ke, dengan koperasi ke, tuh semua dipanggil komitmen.

Tapi kat sini, berapa ramai tahu macam mana nak kendalikan kewangan mereka? kadang berhutang sampai jadi komitmen tinggi, nak ikut sara hidup ikut keadaan sampai kita terpaksa hutang. Dekat situ kita hilang punca macam mana nak uruskan kewangan.

Kadang bila kita tak dapat uruskan dengan betul dan tak mampu nak bayar, mulalah nama kita jatuh senarai hitam. Habis semua bank taknak bagi buat loan dah. Kalau amount kecik-kecik takpa, yang jenis amout besar ni har? yang berpotensi istihar BANKRUP. Tak takut ke??

Nak bersihkan nama balik dekat bank tuh proses bukan sehari dua, makan bulan makan tahun juga tau! So kat sini kita ada servis dimana kita memberikan nasihat dan cara meyelesaikan masalah untuk mengurangkan komitmen anda bagi yang bermasalah seperti blacklist, ccris/ctos, akpk, komitmen tinggi, loan tertunggak, kad kredit, masalah ptptn. Segala masalah tuh inshaAllah kami dapat menyelesaikan.

Servis kami kepada kakitangan kerajaan, glc dan swasta berpanel.

Macam mana nak dapatkan nasihat? boleh click HUBUNGI so korang boleh pilih mana mana untuk kendalikan masalah korang ni.